Monday, May 16, 2011

bWLinG haRi bELiA?

belia ler sgt masing2 nier. ahakssss... konon ler kan. kbetulan lak sebok ngn sambutan hari belia jer 2 3 ari nier. so, amik peluang ler jadi belia remaja sket... sedor dri ehhh!!!

da main grp pun, stil nk kne duk sekali gok aku n k fbi nier. heheheeee... serasi bersama! arhhhh! g2...!
mcm mne nk pueh kan ati seme org???? bg blake sape yg masukk... setel lar!

kalu 20 org masuk, yg ke-20 pun dapat adioh tau! pepandai ler cari lubang besor kecik punnn.... sje ler nk meramaikan org jer nier. tu pun ader gok yg x dpt nk mari...

tgk ler adioh hi-game! sape x nak beb!

x mnjadi mlm nier. sbb perut makin besor g2!

adinda aku cemerlang mlm nier!

lain kali klu nk main kechik kne pki short ler. kali nier mnjadi tul kechik main. biase2 x pun... ku ler sampai kan adioh kat tukang bg adioh mlm nier. kih555!!!

wehhh!!!! anok mok kne jga2. adioh hi-game tu kompem kne pow jap lagi tu!!!

aku sampaikan adioh utk kak rosa...

n k rosa sampaikan adioh utk aku plok! adil, kannnn...

naib juara beb mlm nier... caya lar!!!

mmg x leh nk lawan lar ngn cc anggun nie! mnjadi mlm nie walau x main @ lane feveret nyeee...

aku punyeee!

aku punyeeee!!! tp seme kne pow ngn mok esoh... huhuhuhu! upah jaga eicha, kan!!! adesssss.... hepi tul mok esoh mlm tu sbb dpt beg tangan n payung! "aku nk payung wak g surau jer!" allloooohhhh... sayu ati dengorrr! "amik ler mok!"