Saturday, May 7, 2011

seLaMAt peNGAntiN baRu, zUL & yaNEE...

ini x mgkin ler jadi otel tmpat penantim baru hnymun, kan?! glerrrrr... har555!!! mmg ler @ raub nier. tp, aku wat pertama kali nye terpakse z cni...
sampai gak ler aku ke mjlis zul nier. dengan sebab jugak ler kan. klu dak tu, nth ler. bajet baekkk punye. nyempat jer aku wat pgrm @ raub nier. else, kompem x dan jer aku ngn papa tba cni, kannn... kompem errkkk... blkg tu pelamin zul n yanee???!!! ahaksssss...

sama cantekkk sama padan...!!! tahniah beb... ( cehhh!!! kembang ar lubang idung tme nier. dok pung, meroh sket ar cuping tinge tu...!!! )

brader ngn pakcik tu tuju lagu kat aku tau! x caye ke?????... " lagu nier kami tujukan khas utk semua tetamu yg sudi hadir pada hari nier... ". ( termasuk lar aku, kannn...??? )
eicha 'ngamuk' plok... hu555... tme to bedddddd!!! cian ank mama. mkn nasi pun sket jer. eiman jugok yg kenyang!!! penat agak nye tolong bawak adioh dari kak ayu ngn nana... hehehe...
suke ngt dapt buah tangan dari fmly penantim. da ler dapat 2 bngkus sweet n sumi. siap pow yg eicha lak tu... huhuhu...
terus diam lps dapat sumi.... adoiiiii!!! rela tggl kan nasi. nyesal lak aku x amik lauk2 lain. ngt kan nk suapkan eicha... rupenye layan sumi gakkkkk!!! hampesssss...