Friday, December 10, 2010

prGM muHaSAbaH dRi

alhamdulillah... aku bkesempatan mghadirkan dri kat pgrm nie sempena sambutan awal muharam nier... 1st tme aku ikuti pgrm anjuran pej pmbgunan wanita nier. kbtulan mggu nier ader byk keje sampingan nk kne wat. so, peluang keemasan ler nier kan.
makencik nier ler yg mule2 ajk aku join pgrm nier. huhuhu555... byk makne lain klu makencik yg ofer nier. kih333... biase ler kan... nway, mengkasey byk2 ler. mmg sgt2 bgus pgrm cm nier tau...
aku ima n 2 lagi peserta dari PTG yg dtg cni. fax smpi kat aku dlu... da tntu ler aku ngn senang ati nye nk join kan... kang kate sombong ler plok! kih555... klu kut kan mcm x kne jer sbb memilih dri sendri kannnn... tp apa kan daya. ble tgk letter head srt jmputan, da tntu ler kmi nk g. phm2 sndri ler kan...
akak jdi mc ari nier kak??? kelassssss kak... mse penutup siap ade rumusan lagi tu. huihhh... sgt bgus! ehh!!! akak conteng klem tnt sape tu kak? eo yani ker??? har333...
ustaz yg pertama sekali wi ceramah. sgt pelik mule2 tu sbb siap bawak krew psg audio yg sgt besor yg sesuai utk pgrm atas padang o dwn besor g2. tertanye2 ler jugok naper ler smpi g2 sekali jadi nye. rupe2 nye... haaaa!!! jgn x caye!
sgt kejam rser nye sbb x ngt nama ustaz nier. pd hal boley jer mntk nma ustz tu ngn akak mc sblm balik ari tu... da ngt da... tp mse nk blk tu lam pale syik ngt mydin jer!
dannn... ustz yg ke-3 yg telah mbuatkan rmi kaun hawa yg hadir pada pgrm pg tu menitiskan air mate. suare ustz nier mmg sgt sesuai utk pgrm2 seumpamanye... masya Allah... tercuit hati n perasaan tika itu. sgt hiba... n pada ketika diminta utk menulis wasiat terakhir utk org yg bakal ditinggalkan, saat itu juga ler aku pohon agar diberikan waktu lagi utk bersama2 org2 tersayang. dan pada saat itu juga ler aku ade azam lam diri nie... insya Allah!