Tuesday, December 21, 2010

hePi hoUR @ bgRC

aku 'sgt sebok' ker?!!!
menyusun adioh utk knk2 jer nier. aku kan kne ngurus sukaneka kali nier. x der ler peluang utk main lagi nmpok gyer nyer, kannnn... da tentu ler!
gambo2 nier mase angah ngh mengikuti regangan badan ngn tukang wat game. huh! mg nmpok muke berdebor semcm jer. tp... ble da rmi2 tu, kire boley ler kannnn... da ler tadi x dpt wat regangan rmi2 sbb ari ujan.... ( angah actly ngadu sakit perut b4 start main tu. aku rse debor jer tu! )
start ngn game straw n band race. sonot jer. tp this tme x der sempat mne dpt amik gambo pun... aku bz sgt. cian ank2 aku... huhuhuhuhuuuu...
alamakkkkkk... sape bapak bdk laki nier?!!!! kontroversi nier... skandal knk2... har5555... aku pasrah jer bro!!!
ade lagiiiii??? ahaksssssss....
perah air dlm botol. umoh merah dpt no. 2... dpt jugak ler kannnn....
boz yg sporting!!! turun padang sbb ari x ujannnn... ihikkkssssss...!!! tau dak naper fbi ddk?! debor tu tggu nk start jual suare... har555!!! nyesal lak x rakam fbi nyanyi! x sempat ler kak... klu ler aku x bz sgt tme tu... huh!
dont tell me u olzs x knl siapa kah gerangan org nier....??? plg melucukan ler. gme nier mmg dgr org duk ngilai jer ler. da lupe da kat peserta karaoke seberang nun...
bapak mithali yang telah siap 'dikerjakan' ank2 umot merah tadi... wlau pun begitu, umoh merah kalah acara nier. tp ttp dapat hilai tawa org di sekeliling... kih555!!!
harapan umoh merah pada pasangan nier tggl begitu jer sbb x berjaya mpertahankan belon berair tu. huhuhuhu.... x per ler... jnji sonot, kannnn...