Saturday, May 15, 2010

tgK IM2

mkn @ deli country b4 g layan mvie. 2dy berpeluang gak g bwk bdk2 g tgk iron man2. poning doh ppa agk nye hehari dgr eimn ajk g tgk IM2. kbtulan x der @tvt sgt wknd nie, leh ar ajak g tgk mvie. tu pun letih nk reka ayt plg berhemah kt mok esoh. hehehe... pd hal mok esoh siang2 lagi da leh bce pgrm kami ari nie. hehehe... kelas ngt mok esoh! hik555... nth pe cter eiman ttba jer ajk g tgk IM2... pnyer ler skit jiwe. lam pggung, tme IM2 ngh lwn tu ler dia z tas riba aku. adoooi ler wehhh... x tcapai ler gak hsrat nk tgk IM2 beraksi. ( nway, cter x bgitu best ngt cz kurang aksi ler plok. byk ngt bcakp... b4 msuk tgk IM2, kmi mkn2 ler dlu. bese ler kan... ank2 aku ngn agenda nye tersndri nye.... mkn rti jer wat alas perut. agk knyg gak cz da mkn sket @ umoh mok esoh acty. so, x der ler rse nk mkn ngt. sblm msuk pnggung kang kompem bli pop corn nyer ler kang.... kannn!!! da thu da.... sokmo2 g2 ler klu g ngn bbdk nier kan... @ deli eiman order rti sosej. aku cm biase amik rti serunding tu ar, kannnn. ppa ngn angah mkn nasi lmk daun pisang. along mkn mee hoon. nyudah nye... ppa srg jer yg bis mkn. yg lain tu hmpeh blake ler... adooooiii ler! jumpe bob... mjur ler smpt gok bli tiket. jnt ler sekali... xcited sgt ank2 aku nk tgk IM@ tp syg, cter x byk action. tul ler ckp zul... isshhhh5555!!! nyesal ler plok. tp x per ler... plg kurang pun leh wat @tvt ngn ank2 jer, kannn... lg pun rse cam da lme x kuor spend tme ngn depa nier seme... hehehe...

x yah ar tgk IM2... x best mne pun!!! hehehehehe...