Sunday, March 7, 2010

piNDah sUda

07hb mac... aku tlg2 ya pindoh umoh doh @ sg karang ( mcm ler jauhhhh sgt!!! ). ari sabtu pindah x dapek nk nolong coz aku 'sebok' sgt ngh padang! aku jer... laki aku mne ntah!!!!??? z jer kejeeeee...!!! hik555... enat angt kne jaga eimn kannn...


hok nie dlu aku jenguk nyeeeee... mklum ler mate pencarian utama lps nier kannnn... konon ar boley sgt jahit apeq ader! kih5555... tgk jer ler nti. thot ya tnggl mesin jht, ruper nyer angkut sekali blake da... kne 'pakse' mok esoh plok ler jhit nti. kih5555...!!!
cm nier gaye... ntah brpa bln bru abis kemas... huh! peningggggg beb! nk suh dayang2 aku nolong dak nier?!!!
enat angttt tlg ya angkat brg...!!!
saper tn rmh nier.....?!!! byk songel ler eiman nier. apeq lak kne duk luo... kih5555!!!
nk ddk la plokkkk... enat angttttttt.....!!!!

mjur le ank teruna KL nier ader dtg. leh gak ler angkut sane cni. hik555... aku tgk jer punnn... rezen nk jga qsya. kih555!!! ehhh!!! mntk upoh ngn ya erkkk... jahit bju melayu free...!!!

amik gambo jer kejeeeee... tlg ar aku nier...!!!!

pe hal lak nie...? kte lwn dlu ar nakkkk...?!!!

sesi regangannnnnnn lutut...!!! kih555... ngt sket jer. ruper nyer byk lagi tuuu... bpeluh gak ler!

eiman nye keje setel da, kkkk...

uikkkk... anje angtttt mu!

adoiiii... cepat ler ya! dahage gler da nier...

haaaa...???!!! ader lagi ker...?! ngt da bis baahhh... eeeiiiii...!!! nasik mane? aku nk nasik lak... ayam grg! ayam grg!

kdi ttp yer... dapo x bli lagi. tong gas x dok org antor lagi.... hrp mklum. jp lagi blk mkn umoh mok esoh jer... x dop upoh2 yer! iklas ke dop...?! jommmm!!!! mkn dluuuu... mok esoh tgu doh nun...