Wednesday, March 10, 2010

LoNGan bWk sOKmo

mne aku g, insya Allah, x kan lper ler mnde alah nier. try jer kan... usaha tnde kjayaan. hik555!!! tqs ezam coz knl kan aku ngn petua nier. so far, alhamdulillah... rezki qsya, kannn... selagi mampu, aku akan menten ar gni. hrp2 segala pengorbanan aku x sia2 g2. jd ank yg baik yer qsya! dont noti2 lke eiman... huh5555...!!! maleh nk bukak cter psl eiman nie. kang x bis2 entry aku sal die jeeeeeeeeerrr...!!!! pas dia... dia. pas dia.. dia. dah2 ler yer eiman. bg peluang kt qsya lak dehhh... eee... ader jer cter psl mu nier... hik555!!! nti mma cter kt entry lain ler erkkk... nk kne top up da nier. da nk abis stok da kt umoh nier. mjur gok ler da jmpe kdi ubat cina yg jual mnde nier. klu dak, jenuh ler si ezam nk kne bwk blk sokmo dr kl nun... hik5555!!!