Monday, March 22, 2010

maiN jeR kjEEE...

19hb mac - 21hb mac 2010 bebaru nier blangsung nyer ntball MAKSAK where phg jd tn rumoh. main @ sukpa nun jer. ari jmt tu, tme bfast pg tu aku g gok jp ngn ima tgk phg main. hik555... sesambil kuo mkn kan... sggh jer ler @ sukpa jap pg tu. best nyer tgk geng2 nier main... gelepor rse! perghhhh!!! sonot gler rse..... suke je aku!

sabtu tu - 20hb mac aku bwk ank2 aku g tgk lak. kak tie jadi aku nyer informer cz aku lpe nk tgk jdl tu dr awl. so, sms jer! har555... cian kak tie kne layan aku lak... da tntu aku x nk tggl qsya, kan... so, eret gk ler g sukpa pepagi tu... plan nyer konon ler nk g kendri asma @ sri damai. tp, nk jadi ke cter ari ujan. so, geng2 nier kompem nye agak ssh le nk kwal knk2 riang ble da ujan2 gni kan. nyudoh nyer aku bwk ank2 g sukpa. yaya tgk mvie. vdad sebok ngemas umoh jer ler... abuk n debu byk amatttt... amsyar lak 'mabuk'!

nie mase phg membelasah ATM... perghhh!!! cm jntan!!!! har555....


dan cam bese, kedtgn angah n along cz kne jga eiman! huh! bapok ler nakal... x reti duk diam. tu bru smpi tgt 5 ank tngga jer. punyer ler aku x sedor sbb best ngt tgk ntbal, smpi eiman naik tas sekali duk tepi penghadang tu... gler tinggi. pueh lak mujuk suh trun. akak2 kt seblh nun da jerit2 ketakutan ... " akak, ank akak tu panjt tinggi sgt!!!! "... masya Allah... cuai nyer aku ntbal nyer pasal!!!! "sry ppa...!!!" hua5555... kne sembur doh aku pas nier nmpok gyer nyer!!! tp, aku agk cemas gak ler tgk eiman ble da tinggi g2. coz kt blkg tu, klu terlepas tgnnnnnnn... eeiii... x mboh cter ar beb!

hah! nie bkn sengje nk amik gmbo set2 'jantan' nier... gerammmmmmmmm gler! da tau aku duk kt krusi tu, ketepi boley dak?! pe ke jadah nyer depa nier ntah... bengang gler aku. da ler x der gyer pompuan da. siap peluk2 kwn sejenis lak tu... eeeiii.. nyudoh nyer aku tgk ntbal b'diri smbl pgg qsya! hampehhh...!!!


dr mule smpi til gme abis, eimn x brenti main. smpi kn aku x leh nk concentret langsung kt gme. adoiii lerrrr... jeling2 jer ler... x bwk kang, cian lak x kuor rumoh. ble da bwk kuor, haaa... gni ler jd nye lak... adoiiii ler... eiman eiman...!!! mok esoh suh tggl jer kt umoh. tp aku x smpi ati lak da...


alooooo laaa... tgu vdad mari, x smpi2 jugok nyeeee... ishhh333!!! x dop geng ler plok doh ari nie... nie ari final ahad tu. aku bwk gak ler. ppa pun da blk kerteh pg td. aku bwk lagi depa melepak @ sukpa nier. final, kannn...



bkln jgn ckp ler byk nyeee... da ler bwk nsi grg mok esoh. sggh lak kt gerai bli kue. tkut nyer bdk2 nie lapo... da msuk sukpa kang da tntu2 x kuor da nye. so, x kesah ngt ler. jnji depa x lapor g2... aku pun senang x yah nk kuor masuk g bli m'nan... hik555!!! qsya kan lagi senang... mne ader aku, x kan lapor nye qsya tu... heh555!!!

klu tgk pd ketinggian qsya, agk2 leh main ntbal gak ke nti??? ( mcm ler aku tinggi ngt erkkk...!!! )