Wednesday, February 10, 2010

naSi daGanG LaKKK...

jmputn mkn nsi dagang ptg tu mmg x leh nk tolak ar... pe lagi plok anty yani yg masak! suke maaakkkk.....!!! mmg besh gler beb... hua555... x sangka tul kawam aku nier pndi msk nsi dagang. pas nie leh ar wat catering lak erkkk... huh5555....

antara menu yg thidang utk dijamu lamai2 oleh para tamu. seme best lak tu. nsi dagang ngn kue2 yg ada mmg best. sejuk tgn org yg msk nier, kannn... tgk kki ler beb!!!! kah555... ngt to' laki jer pndi masak. x sangka lak husbnd n wfe pndai blaker.... bangga aku nehhh!!!!


haaaa... lam bnyk2 mnde, nier jer yg aku tgu2! heh555... klu da gler th tarik tu, mne2 pn carik teh trik... tp yg nie, th trik mamak pn kalahhhh maaa... x caye try suh ayani wat th trik...!!! thmbs up!!!

antara tamu plg jauh yg hadir ptg tu... si vdad tu malu2 ler plok... pahtu, nngissssssssss... ngamok jer kejeeee....!!! har555... nk kne cubit ngn anty yani kangggg.... har5555!!! abaaaa abaaaa...

tmu yg kne pakse dtg... har55!!! dtg jugok mu... klu dak, pas nie kompem kne pulau da tu... tauu takuttttt... keh555!!! ank aku pun sebok nk tgu amsyar dtg... bdk2 nie nmpk nyer da getting close tu... tu yg sonot tuuu...

tuan rumahhhh...?!!!!! yer ke dop nier.... cm x cayer jer rse... pe2 pun, nsi dagang mu wat tu mmg best... t'masuk ler th trik mu beb...!!! best bangaaatttttttt maaa...
-
tgu entry aku yg lain lak psl @tvt kami ptg tu erkkk... gtg now... da ckup mase da nier!!! har555....