Monday, February 1, 2010

LiNTah NYe paSaL LeR niE...

nie tme ngh hepi... kelahi klahi jugok. main main jugok. lintah lintah jugok... yg best, kmi leh main. xdak saper leh kcau da...

msuk telowong lk da... main jer kjeeeee...!!! "along! amik gambo jer kejeee...!"

mne lak kawam2 aku nier...? aku srg jer yg slmt nmpok gyer nyer nier... hik555...

isssshhhhh... tkut la plok! korang tgu aku kt ujung erkkkk... amsyar nier, ngh b'kire2 nk msuk ke dak nier. tkut sesat maaa... kah333!!

nie tme lapor ler nier. dan dan tu mntk ssu. si amsyar lak ssu da bis stok tu acty. yani gnti ngn ssu lain, mmg dia tau rser lain. trus x nak. seme nier joe punyer psl ler... mne ler tau jnji kul 2, kul 5 bru smpi!!! x de ler ezam tu bwk spare ssu amsyar... adoiiii lar weiii... cian lak. nsb baik x ngmok b'iye nk ssu. klu dak, x tau ler... berani nk ngmok2 kt umoh org???? kne cubit ngn anty ani bru tau... anty ani tu x suke tgk bebdk ngamok2 nier... tensen anty ani nti... no ngmok2 yer!!!!... kang anty ani halau balik kangggg...

aikkkk!!! si kenit nie, bru bgn tdo. ntah kali ke braper nth nysu nk tgu gak lintah dtg. tdo bgn tdo bgn ler jawb nyer...

haaaaaaaaaaa... nko nyer psl ler joe!!!! abis kne sumpah seranah mu... nko tgk ler nti, 40 ari ar x bis semek b'2 tu nyumpah kt hang!!! kah555...!!! sry ar... ari nier byk tul da ngumpat nko!!! mahap pakkkk...!!!
byg kan ler betapa lme nyer tgu uncla joe dtg ngn lintah... amsyar siap leh main lagu yuna lagiii...!!! dan sebenar nya aku da boring tgu lintah uncle joe... na na na na na...

enterprem jugok!!!.... ehhh!!! mau nyer dak... blog aku kann... korang x kesah pun kannnn...???!!! aku nk cter ngn korang nier... sebenor nyer aku c brape 'suke' ngt ngn lintah nier. dr linth, baik ler pacat!!!! huh555... kawam2 nyer psl, aku wat macho gak ler. huh5555...