Monday, February 22, 2010

bWLinG pLok r

lorrr... nk g lyn bwling pun qsya ikut gak ker...? hik555... mne leh tggl maa... nti da beso kte main bwling sma2 erkkk... qsya nk itut gakkksss...!!!

kmi main 5 org jer... hik555!!! n tu ler 1st tme aku main lpas cti bersalin nier. hik55... dop royat pun kt mok esoh nier. klu tahu mau nyer dia sound gok nier, har333... abaaaaa mak! ank mak nie da gian da nier... lg pun nk lwn ngn bdk sekolah jer... per ler sgttttt....!!!

aikkkk... sape blanje estorim nier???

'bibik' aku???? alaaahhh... leh aku baling cz ader bibik jga ank aku rupernyer... rezen ar tu rse doh kaloh... dan2 nk jga qsya!!! har555... sudoh ler bob!!! rezen bdk sekolah mmg g2!!!

haaaa... kan aku da kate... pe hal nko da bngkus bang... lek ar... sanggup bli beg bola n kasut tu...!!! payoh eh bdk sekolah nie... asyik monteng jer... tu ler hang! lawan cikgu lagiiiii... kih55!!! tp aku suke... nko mmg x jemu2 n bis2 blajor nk jd pro. tp ngt molek sket... cikgu dean ngjor lum tentu ok maaaa... kah555...!!!