Wednesday, July 15, 2020

sYUrGa bUat mU

Perjalanan terakhir mantan boss ku. Boss pertama di suk. Boss plg baek. Boss plg sporting. Bnyk mane amalan mu di dunia pinjaman ini moga menjadi penerang n peneman di alam kekal. AlFatihah buat syed mohd gawi b syed agil. Tiada tanding nya boss utk aku...
Nothn much to say... Aku masih x dapt nk terima tp redha jua... Benarlah detik hati aku kuat utk ziarah fmly arwah sblm nie. Xde ler rase ralat yg amat sangat. Syukur aku dapat mndengar citer sedey k ha. Tapi stil x leh wat pe sbb once duk hosp mmg ler x leh nk g melawat... Huhuhuuu. Tp aku bsyukur dapat tatap wajah ceria boss selepas mnjalani pembedahan di hosp shah alam. Tenkiu k ha for share de feelings n moment dari mula arwah mnjalani pembedahan 18 mac yg lalu. 
(Tqs muzamir on sharing those photos detik terpisah arwah ngn dunia nie 😀😀😀…. Sungguh aku gagal kwl emosi lagi!)
Moga arwah tenang di sana. Arwah dalam kenangan... 

16 julai 2020 : bce yasin sama laju ngn air mate tubek kuor! Allahuuu... Masih sukar nk terima knyataan! 
Tiada lagi boleh cipta kenangan bsama arwah utk plan mini reunion dis coming september kt janda baik (sempena bday arwah)... Allahuuu... Bergenang sokmo mate bile terbayang kan arwah... Ya Allah, moga aku terus kuat. Sedey mne pun kami rase, sedey lagi fmly arwah...  Innalillah... Damai lah syed mohd gawi b syed agil. Titipan doa dari kami sudah pasti. In syaa Allah... πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜ΆπŸ˜‚πŸ˜­