Tuesday, January 3, 2012

kaSiH beRsaTu seMuLe...

aku mndapat jmputan kkay utk majlis pernikahan nye... ble da terima sms tu, biase2 ala2 bdebor jer kan sbb nk tahu gak siapa bakal 'suri' hidup nye. ahakssss!!! tapi tidak ler bagi aku dan mereka2 yg close ngn kkay, kan! well... wat aver pun ader jugak ler yg xtahu. termasuk ler opia mate aku, kjasz. ihikkkk... syyhhhhh!!!
agak2 abg yazid bdebor ke dak kali nier??? ( ehh...!!! mcm kenal jer kannn?!)
kompem bdebor gler masa nier. mcm dolu2 jugak ler. cuma bezanya kali nier, ank2 juga mnjadi sebahagian dari tamu yg hadir. menarik ler jugak tu kannnn...!!! semoga 'pilihan' kkay kali nier xkan mengecewakan nye lagi... sehingga akhir hayat. insya Allah...
"aku terima nikah nyaaa......" 2 kali gak erkkk?! eh! yer ker....?! debor wehhh... sampai leh dgr besi jam tangan bbunyi... ketor! ahaaakkkkssss...!!!
legaaaaaa... selesaiiii suda!
masa kawin kali pertama dlu dapat cincin jer ( nth yer ke dak x tau ler... )... kli nier dapat cincin ngn gelang tgn maaaa... kelassssssssss kau kay!
jurugambar x btauliah geng kami... mne2 ader jer mamat nier... sehingga n3 nier aku post, aku stil x dapat lagi gmbo2 dari kamera bob... bertauliah kannnn?! kompem ler lambat ler sket...
bsama ngn ank sulung kay ngn yazid... ikhwan! da besor da erkkk... dlu, aku tinggi lagi dari mu along... he555!!!
bdk nakal kimi... sama bfday ngn papa...!!! sib baik aku tinggi lagi dari ngko angah! hahahaha...
tamu yg kompem datang pnyeeeee.... best fren kkay gak nier! ahakssssss....
semoga kkay bahagia hingga akhir hayat bersama ank2 tersayang...
peejot, kjasz juga hadir sama meraikan hari bahagia kkay kali nier... walau pun x de mjlis yg besar, kami tetap mengharapkan kebahagiaan berkekalan hendak nya. pengalaman pahit yg lpeas tentu nya mnjadi panduan hidup pada masa depan, kan! kjasz agak terkejut bile kami bgossip @ opiz pagi tadi psl siapa bakal somi kkay... hu555!!! surprizeddddddd....
cenderahati dari kkay utk tamu nye... cekelet!
tgk ler abu punyer keje.... hampesssss tul ler. mcm x ikhlas jer amik makan utk aku!!!