Monday, January 30, 2012

daPat daaa...

alhamdulillah... akhirnya... dapat jugok aku beli cempedak masak nier utk makan2. yumm yumm!!! sejak dari penang lagi mncari cempedak utk digoreng, akhirnya ble balik ke beserah jugok ler bru dapat merase. aduhaaaiiiiii!!!
1st tme beli cempedak! sblm nie mmg x perenah tahu pun 'cara2' nk beli cempedak. ahakssss!!! bknnye hape, tkut kne tipu jer. terhingat cm ner aku kne 'makan' ngt brader jual doyan ari tu... huh! utk rse lebih selamat n terjamin, aku siap suh brader tu belah buah tu lagi sbb nk jugok tgk isi nye guaner cter. har555!!! lantak ler bro... jnji aku pueh ati kannn...
x sangka lak mnjadi juadah utk mok esoh berbuke pose ari nier... alhamdulillah. lega rse dapat jugok mkn cempedak goreng ari nie... mmg x puas ar tiap kali mkn cempedak goreng. naper ntah. nth pe yg sedap sgt pun aku pun x sure. tapi yg pasti, sok luse klu ader lagi leh ar beli lagi, kannnn!!!