Tuesday, November 8, 2011

peKSe giGi

klu da kes smpi xleh nk tdo mlm... x larat ler plok. soooo, bawak jer ler lagi g jmpe dentist... kali nier bhasrat nk bwk g @ paya besar. abis 1 opis aku canang nk bwk eiman pegi paya besar. last2... mmg 'x siuman' pnye mama. ade ke x bawak pe2 pengenalan dri eiman. ngt eiman tu artis ke? hahahahaa... hantuuu!!!! wat perabih mase jer ler. last2 blk beserah, ke beserah jugok ler aku g merempat. adesssss... mbazir waktu tul ler ari nier. nway, ngt nk postponed sok tp tngt lak sok @ opis x dop org lak... huhuhuhu...
cantek ngt nombor giliran... tp nk boley ke smpi turn eiman, pnyer ler sakit jiwe. bkn nye ramai ngt pun. tp nk dijadikan cter lar kan. aku pun satu... mcm kompem2 jer nk tmpal gg eiman. pd hal kalu aku kate nk suh chk dlu, selamatttt da! cehhh...!!! mmg nk dijadikan stori mori nier leebey panjang n bersengat sket le. lam ati mmg aku da kutuk gler2 nye ngn service yg agak lembs n &*(#$%^$^ nie... tp maleh nk ckp lebey2 coz tkut nti depa dera eiman lak! ahakssssssss!!!!
aikkkk!!!! cm ner 243 leh pggl dlu sdgkan eiman 242??????????? mcm biase aku pun wat muke garang sket tp ttp senyum gak ler... terkam ler ke kaunter. issshhhh..."jap yer kak... saya chk jap!" kompemmmmmmmmm, tu ler jwapan aku aku plg x suke! soooooo... ishhhh! cuai ke? adessssss... maleh nk cter byk lar. kang kate melawan lak. pnyer ler nk kan service derang, kan... bertenang ler eiman weiiii.... salah mama pun ade. 'silap' derang pun (ada???)...
mau x debor... sorg2 kuor ader kapas lam mulut! dari yg tadi hepi gler pnh semangat ( nk mcm widad wat tu... )... klu aku mcm eiman pun ketor gok pale lutut erkkk... x reti cm ne nk cter perasaan eiman time tu. tp gk pd kead ddk bangun dia, kte pun phm, kannn... "ble derang nk pggl no eiman nie mama?"... eeeiiiii... aku x reti da nk jawab pe!!!