Saturday, November 19, 2011

keM haSRAt @ keMPadaNG

alhamdulillah... tcapai gak hasrat nk antor along n angah join kem nier... seme bjln ngn lancar jer. namun begitu ( aku klu x komplen, x sah, kan??? )... ader gak ler cacat nye sket. nmpok cm da profesional sgt tp byk lagi derang nk kne perbaiki...
meneliti jdl pgrm... "alaaa kne tido kul 11 ke?". hahaha... along ler tu. almaklum ler. klu @ umoh, kul 10 tu da carik bantal da. haaa... merasa ler tido lewat plok klu duk kem cam gni... x pe! cabaran kan???!!!

opppsss...!!! sempat lagi posing. acty derang nie debor sbb ttba rse nmpok ramai ngt peserta lelaki. g sek x perenah jmpe stud lelaki, kan! tu ler pasaiiiii... "xper ler... dapat kawan baru, kan!"

daftar! jgn x daftar, okeyyyy!!!

da ler q panjang. hok 2 org tu jer yg duk kat kaunter nk tuleh resit. adessss... mcm biase, terdengar mulut celupar aku bbunyi, ttba jer ader 1 lagi kaunter baru bukak. "ehhh!!! dgr ke ayat power aku tadi?"... mujur ler da bayor, klu x bayor lagi mau aku angkut semule beg derang ajak balik! ( Ya Allah... rendahnye tahap kesabaran kami erkkk?! )

uikkk... da redy ar tu konon... ahakssss!!! okeyyyy... tme tu masuk bilik. aku x g pun hantar derang. qsya x mboh g. "hot lar mama!". adessssss... gud luk ar dear. gonna mizzz u gurlz!