Monday, March 14, 2011

2nTe's MinE... ha ha ha

@ premium lanes 11hb mac lepas, nier ler barisan trio yg diundi sblm game bermula. mazran, aku n zuhaili lam trio yg diundi bersama. ader bantahan??? no no no... nama pun diundi scr telus yerrrr...
1st of all, tqs to elly coz cari sponsor tshirt grp trio aku nier. n aku rse, mlm tu, trio kami ler yg plg ceria... heh3! bkn aku yg cakap erkkk... tp ader ler org yg nyampaikan... da mmg kaler feveret aku lak tu!
mem niza ngn berbesar ati nye trn padang membuat balingan perasmian cum s/u PETALIAN, kan... klu nk suh pengerusi biro sukan wat balingan perasmian, tkut kena badi masuk lngkang jer. tu yg kami jmput khas mem niza utk join us tuuu... selamat ler zul mlm tu. kecundang gak ke wlau org lain wat balingan perasmian erkkk?! ahaksssss....
waaahhhh... ader jer kmi nie posing sekali... x nmpk lak amsyar ngn topeng nye!
pheee wittt!!! nie mase terima adioh utk individu wanita. no. 2 jer!
nie adioh utk zul. aku lak yg smpaikan... hehehehe... thniah zul! jaguh k#!$$%^ tetap jadi pilihan zul sokmo2 dohhhh...!!!
tahniah beb! tqs guys... klu dak kerana korang, x merase gak aku adioh trio nier. trio kami johan maaaa... cemerlang doh tu rse! boley masuk lam buletin PETALIAN, dop?
alhamdulillah... tqs guys!
thniah utk dri sendri. alaaaa... 189 jer!
aku masih x leh nk lawan k azie lam hal nier. kih555!!! besor nye cite-cite! ngee ngee ngee...
mmg x diduga langsung ar adioh hok nier aku dpt gok. ade 2 jer cbtan bertuah utk wanita. hok pertama yg k azie cabut adlah utk dri sndri. n yg ke-2 cbtn tu nama aku yg naik. so, x leh nk kate per ler.... mmg da rezeki aku da kannnn... btul ler mlm nie mlm aku!
~~~
n mlm tu juga nyaksikan aku kne tahan polis sbb rd tax gaban aku bru jer beberapa minit mati!!! kah555... kelakor tahap maxima da nier... tp nasib baik ler polis tu sayam kat aku... muaaahhhh!!!