Wednesday, January 5, 2011

daRi aLBuM peTALiaN

huhuhuhuuu... nier ler gambo2 yg ade nmpok btg idung aku @ fd petalian ari tu. acty gmbo2 nier aku baru curik dari cd kamerawomen petalian tu. ahakssss... sajer ler pun nk tmbh koleksi gambo lam blog aku nier...

aku ngn ydp petalian - hehehe... maleh ar nok cter npe lak dato bg aku sampul tu ( ngader sgguh ayat!!! ). speechless maaaaa... tobat pung! sket pun x sangka... smpi luper nk posing ngn sampul tu ( ade ape pd sampul???!! )
nier ler keje aku - tukang pegang kotak cbtan btuah yg sememang nye btuah utk aku ngn makcik fbi nier! mjur ler fbi x cabut nama fbi!!!!
puan s/u gak sdg duk cabut nama warga petalian yang bertuah... huh! agak bernasib baik gak ler nama x naik awal2 lagi kannn... ader gok hikmah nye tu. krn biase2 aku mmg x pernah lekat nama lam cbtan btuah nier...
en imie - sdg mengasah bakat lam penulisan blog
en arif - org kuat blog gak nier!
en azrul n wife nye yg sporting gler...!!!
kasturi juga bertuah - pdn ler da keje kuat spnjng mggu nier!!!!