Wednesday, January 19, 2011

cUti2 pLoK... fUN @ baNDuNG

19hb - 22hb jan 2011 : kami berpeluang utk g jenjln ke bandung, indonesia. klu kut lam peta beberapa jengkal jer da leh sampi. tp klu naik belon, lam 2 jam gak ler perjlnan dari KL ke bandung nun. ahakssss... pe2 pun, 1st of all, tqs to kikin n dd kerna sanggup antor kami ke LCCT pagi2 bute tu... sayam korangggg!!! mmuaaahhhh...
keterujaan lum bmule lagi tatkala tba @ epot. tapi ble da nmpok perkataan 'bandung' @ dinding bngunan epot nier, haaaa... bru ler terase sonot jer. padahal, agak bdebor jugak ler coz pegi pun mcm 'main redah' jer!
sgt blagak dan muler kembang sane cni ble aku start cter ade bdk opiz g tau muke ppa mcm adi putra - pelakon drama ( bkn adi putra pintar math tu, kay! ). sry lerrr... aku x brape nmpok kat aner ler cam muke pelakon drama melayu tu... huhuhuhuuuu... ( nie yg maleh nk start cter nier! )
antara 'bekal' paling bergune kami bawak utk ke bandung nier. rse mcm ckup doh nier. x tau ler cter guane2 ble smpi sane nti, kannn... adoiii larrr... x leh nk cter cam ner sbb x brape dpt gmbaran jelas lagi guaner ler tmpt yg kmi nk g nier... mcm KL ke? mcm KB ke? mcm JB ke? or mcm KT? huhuhuuuu... klu mcm KTN, blk semule jawab nyer errrkkkk...
lps kikin n dd drop kmi @ epot, terus carik bfes dlu. coz da tau da klu duk lam belon kang seme kne bayo g2... bkn naik belon MAS nier, kannnn??? hik333... pe2 pun, alas perut dlu ler. tu yg penting nyer... jnji x ler kebulur ngt ble duk atas awan nti, erkkk...
nth per ler yg mbuatkan aku geli ati ngn signage nier... ble bce nier, aku da mule tuned mind aku utk tukor cara ckp aku... konon arr... jnji ade bunyi2 indon sket da kire ok ler. tp aku pasti, aku akan lebey btk diam nyer nti... pastinya ppa da byk studi on ths jrney, kan?!
peneman aku selama 2 jam atas awan... belek belek dan belek. mse nier muler ler tngt x der bekalan buku2 or mjlh utk dibace. nth brape kali khatam nth ler. mujur bwk pen, leh gak ler mnconteng! opppssss... x boley bawak turun ke darat erkk buku nier... alaaaaaa!!!
comey kan pramugari air asia nier... heheheheee... x comey, x leh jadi pramugari lak errrkkk...! haaaa... g2! yg sonot nyer ble dgr minah nier xplen lam bhse indon. tu jerrrr...