Friday, April 2, 2010

kNe poW ngN eiMaN

@ mesra mall... lps gak ler hajat aku nk sggh cni. mule nye ppa agak keberatan ler nk sggh cni. da pueh bg tmpt nk brenti lunch. marang dungun paka kerteh kemaman n mcm2 ler cdgn menu yg kuor dr mulut kami. last2... "mesra mall jom...!!!". hik555... aku x hrp sgt pun... tp lam ati sape tau. mklum ler... da lme dgr psl tmpt nier. x perenh lagi ppa bwk g... (ppa mentiond awal2 da, "leh crik kasut kt eiman nier...")... bkn lagi angan2 tp eiman dpt kasut baru gak ari tu...!!!
eimn lam alikhsan nier... tgu awex tu crik kasut size dia... ati da b'bunge2 da tme nie. suke angt lak tu. siap nyanyi2 lagi... ngade, kannn...?!!! ( dengki dengki dengki!!! )

kmi sgh ler gak @ mesra mall... tul ler kate ppa... nothn maaaa!!! tp klu skdr nk lpk2 rehatkn minda... leh jer. aku mcm bese ler kan... ble nk jmpe fd crt, ape lagiii... seme org tau!!! hik555... ppa pn tau aku nk mkn pe da... mule2 nk share jer ngn eiman... tp pds lak santapan aku tu. da kne order nasi ayam utk eiman. tp hampa tul... mkn nasi ader ler lam 3 4 suap jer. mkn ayam sket n then... done! cehhh... x knyg mne pun rser nyer tu... adoiiii ler...


ruper nye... eimn duk aim masuk toy r us...!!! hampeh... cam tahu2 ker ler... tp sblm g c2, kmi melencong ke alikhsan dlu... x psl2 eimn dpt gak kasut bru. pilihan ati nyer sndri maaa... terus pki. x ckp bnyk ar... eeiiii... bapok ler milih nye!!! mjur gok ler ader size eiman... suke angttttt!!! sonot dpt pow ppa!
ala2 model kasut adidas kids dpn kdi penaja!

msuk kdi menan lak... huihhh!!! eiman pow aku lak????!!!! adoiiii ler.... suke2 ati dia jer tu... hampeh tul ler minah nier srg. sonot sgt nmpok gyer nyer tu... huh! x der lam bajet bln nier maaa... huwarghhhh555... kantaoooooi ler....

tgk plastik pun da tau cm ner menan2 @ cni, kannnn...

nie ler adioh eimn utk qsya... katanyeeee!!!
aboh maroh ble dpt tahu rege menan nier...!!! hik555
utk sesi bgambor sjer yerrrr... har555!!! cian qsya...