Friday, April 2, 2010

alFatihaH...

tersentap aku! aku @ tganu pgi tu ble aku dpt news psl din beramboi yg pergi
dan xkan kembali lagi. alFatihah... yg x best nyer aku rse aku ler org plg
lewat dpt thu cz x dgr news pun dr mne2. mse arwah masuk spital ari tu pun, klu dak krn ima aku pn x tau. nth cm ner erkk aku x brape thu prkmbgan psl arwah... aku pun agak ketinggaln ikuti psl perkembangan arwah @ icu hosp selayang tu...

aku bkn nk komen pe2 lar. cuma. aku jz nk gtau acty aku jugok peminat no.1
riuh pagi di ERA yg paknil n arwah kendalikan tu. tipu ler klu kate aku x
sedey, kan?! mau nye dak beb... lps nier pepagi aku psti rse keilngan nye.
cz pepagi mrk ler teman aku drv til smpi opis... smpi opis smbung dgr lagi
kat radio til 10. pastu, klu rajin aku tuko siaran lain. klu maleh smpi ke
petang ler aku stay ngn ERA.

aku bkn ler org yg layak nk bukak cter psl arwah. cuma nk share perasaan aku
ble da x leh nk gelak pepagi dgr celoteh nye. mgkin ader byk mnde lam fkran
korang yg mgkin lebih fanatik minat nye ngn celoteh nyer tu kan. tp, itu ler
arwah yang pegi tnpa beri sedetik amaran pun. pegi x kembali bwk seme suke
duke tawa pndgr n peminat nyeeee...

b'air gak ler air mate aku ble bce news @ paper... seme duk cter psl arwah
jer. makin tmbh ler slsema aku nier. hik555...!!!! aku rse tntu rmi sgt peminat @ m'sia nie yg masih sedey ngn pemergian arwah, erkkk. pelawak n penyampai yg agak hebat di landasannye. aku pasti akan merindui lawak merapu dan gile2 spontan nye. sokmo2 berderai jer aku suke sensrg tme drv g tmpt keje pas antor kids @ taska nun.

satu yg pasti aku rse ar... lawak arwah mmg sntiasa asli dan lain dr yg lain. kelakar dan bakat nyer bkn calang2 ar kan. n aku rse kte keilangn sebutir bntang di persada seni tnh air nie...

'ketawa adalah ubat yg plg baik utk merawat kesdihan, kan?'