Friday, October 16, 2009

tMu aWaL aku...


cam bese, bob mmg ske jd manusia plg awl ke mne2 mjls. x kire ar mjls pe2 pun. tp, fyi, nk tgu mmat ni b'siap, kompem lamer beb... nk g ke kete pun pnyer lme. tp aku hargai lar... dlm kead dia yg serba daif n naif nier ( masya Allaaahhh... x der ke word yg jujur sketttt...???!!! ), he's there!!!
intan n bob dtg seawal kul 11 pagi. pas blk jmn ryer SDO, depa blah dtg kmc tgk aku. heh555!!! monteng yerrrrr...!!! tp dimaafkan lar cz depa bwk milo o ngn rti o 1pek. kehhh555...!!!
mse mak aku dukung bby, eiman ngn raser yg agak x tntrm, tlh menampor n menyepak pp ppanyer tnda protes!!! har5555...!!!
x lmer lps tu parent dtg ngn ank2 aku yg lain. cam bese along n angh agk2 leh trima ar. tp eiman jer semcm. reaksi yg palik ar srg tu. sian lakkk... ble kead gni bru aku traser eiman tu kecik lagi rupernyer. huh555... x per ler yang, sket2 ari lagi kompem leh trima eiman da ader adik, kannnn...
along n angh ngn bby...

bby yg bru nk kenai dunia... huh555!!! mg2 mnjdi insan solehah dan b'guna...