Monday, October 12, 2009

bRu nK Jht kE...???



spt yg seme tahu, klu da kaler kuning dan katun garfiled lak tu, so, kompem x ckp byk lar. tilam bby nier aku rembat kat ten2 jer. MURAHHHH jerrrr...!!! tp, klu kut petua org2 lme nier, kaler kuning mne leh guna nk smbut new born bby, kan. adoiii lar... ssh nk knl pasti naper pantang nyer 'kuning' nier... tp, doc pun perenah gtau jgn guna pe2 yg ader kaler kunign nier... haaa... muler ler aku rser pelik cam ner dan bgmana kaitannyer lam hal nier.



so, x psl2, aku redah ler town ari ahd tu g crk 'cover' kaler lain utk 'topping' garfield aku tu. huh555... selagi aku x g, mak dok brenti2 bebel. 4 5 kdi kain gak g crk kain benang pns nk wat smpul garfield aku tu... pnt weiii... usung perut aku ke hulu n ke hilir beb... terpkser ler aku gagahi jugokkkk... demi bby yg bk lnk kuor tgk dunia nier. keh555...
crk nyer crk... kdi last tu ader ler jual hok pesen yg aku suke. kaler tu bkn ler menepati kehndak, tp pnt nyer psl, aku rembt jer ler. kdi2 lain yg aku g seme jual yg plain jer. bosan lak tgk plain jer. x der lngsung ceria nyer, kannn... last2 amik gak ler. tu pun x byk pilihan kt kdi tu. mujur ader hok nier. belasah jer ler.... x leh lari dok dr pesen kotak2 gni. kih5555...!!!

corak pilhan ati...!!!



gigih nyer mak aku mnjhit utk bakal ccu nyer petang tu. tu pun stlh aku usha2 gok suh jht...