Monday, June 22, 2020

30 syaWaL suDaaa...

akhir syawal nie, kte end up n resepi yg ditapis dari web... x wat x tau ler guaner. nyalin jer keje nye hehari! hahahahahaaaaa.... 

first, kte top up ngn KEK BUTTER SIMPLE

utk next resepi yg aku rasa aku kne wat adalah yg geng2 kukus nie. almaklum ler... pengukur 'tiruan' yg aku order dari shopee da tibe da tu. hek elehhhh... tiber saloh order tapi aku rase tetap ade guenye kan... ?! x kan beli sesajer jer dak... ahaksssssssss...! bertabahlah yer... moh kte layan KEK PISANG

klu x wat jugek, aku x tau ler nk kate ape.... sengal betul bab nyalin resepi nie! kih kih kih kih... 
and now, my feveret kudapan aku yg kompem feveret sampai bile2. kih kih APAM PANDAN... tapi aku nk tuko perisa lain buleh jer kan... ? x brape rajin ler nk blend pandan weih...


tadaaaaaaaaaaaaaaa... jumpe da resepi mknan feveret aku. tggl lagi, jadi ngn dop jadi jer ler. kah kah kah kah.... poyooooo tul ler!!! selamat mencube!!! jap lagi free kang leg gugel resepi lain lak lagi...