Wednesday, May 15, 2019

tHroWbaCk fB

kompem x ngt bile seme nie hapen... tapi ade lah kenangan yang tersendiri. mungkin ade cerita yang berulang tapi aku x kesah sbb seme indah bagi aku

 anak sape yg kawen nie erkkk... ?

 ahaksssss... retis sgt... karpet merah uolsz ! 
 jamuan rye PTG nie aku rase... 
 wowww... nie pun rye jugek nie... tapi ntaoh ler rye bile erkkk... hahahahahaaa! 
 nth masa bile memboling tema biru nie... 
ade kenangan arwah pernah dtg umoh aku beraye yerkkk... alfatihah utk gha. 
jne repeat amik gambo efan n faqihah nie. skrg da besor da... kih kih kih! 
klu ade dato sha nie, mesti time nie kami menang besor nie! hahahaahaaaa...
 kompem pgrm kat blok C suk nie kan... 
 mesti aku nye kalah time nie sbb xdop pun gambo amik adioh. hahahahahahaaa... 
nie pun sama! kih kih kih... 
 sabah kiteee....

wif abang atm