Monday, December 24, 2012

joM seRang LEGOLanD!

 tiket free nie utk pelajar sch @ jb, dari sofea utk perkongsian ngn syameer. lega rse syameer da ade tiket free... 
 nie tiket utk aku n poksu n pok lie. alhamdulillah. segala nye dipermudahkan ble mne lagi 2 tiket utk bdk2 stil x cukup lagi... hu5! 
pintu masuk utama LegoLand.. sign bod jer. aku mmg suke amik gambo sign bod, kan! wat ingatan. senang sket nk wat panduan utk masa akan datang nti, kan! kot ler ble ade perubhn, leh wat perbandingan, kan...
"mall of medini" - stil tertanye2 pe kaitan ngn legoland nier. nti ler aku tanye pokcik google erkkk! 

 enterprem sndiri jer ler... x dop org nk amik gambo aku... huwaaaaa!!! 
 mcm biaser ler kan. enjin x brpe nk panas lagi. snap jer gmbo pe yg aku rse menarik n perlu time nier. jeng! jeng! jeng! 
 keseluruhan area legoland. waaahhhhhh... larat ke nk menapak sejauh n seluas nier nk teroka? welllll... tgk nti sape yg balik awal, k! harap2 aku tidak ler kan. sia2 dtg dri jauh nier. dari timur ke selatan maaaaaa... bangge kejap sbb jadi warga selatan till esok... 
cantekkkkkk ler plok intro nier. letij nunggu turn nk amik gambo nier. bkn nk bgambo pun. mne ade model yg sudi da pun. kih5555...