Sunday, September 16, 2012

KeNdRi aNak daTo' aZiZ

Ari nie aku bkesemptan utk mghdri kndri ank dato aziz kat im. Jnji ngn ezam yg jz arvd frm kayell. Aku pun dtg solo cz seme org da ade hal masing2. Konon td nk kuor twn, tp x jdi lak da. Sblm mkn n slps mkn aku pow eskrim mngkuk. Rse cm bdk2 lak beratur sekali amik eskrim. Hahaha... Mjur jugok dak bersekali ngn rmbongan TM tdi. Klu dak, lgi haru rse nye neh... Yg pasti, nk carik parking n akses mudah ke rmh kndri tu yg plg pnting... Boley ler kuor awal n x sangkut ngn jem, kan! Bijokkk bijokkk....!!!

 
sampai jugok akhirnya kr umoh 'jiran' aku nier. alhamdulillah... mujur ler tba x sama ngn rombongan TM Pahang. klu dak, kompem jeng jahanam punyerrrr... ahakssss!  
 
menu2 utk dijamu selera. tu pun aku xdan nk amik lagi 3 jenis lauk yg ade.  gker byk manu kali nier. siap ade cendul lagi!
 
kek gulung nye besttttttt gler! yummmm mieee...