Sunday, December 25, 2011

reUnioN smkB88-92

antara menu yg aku dapat order utk pgrm reunion mini kami nier. aku order french fries gak. air sirap limau. x luper juga ade sandwch ngn karipap beserah. sedap weiii... x sia2 aku order jauh nun.
alhamdulillah... akhir nya aku bjaya gak wat mini pgrm reunion utk geng aku sek men dulu. walau pun pada mule nye mmg ketandusan idea da nk wat kt mne... tpi akhirnya bjaya jugak. seme nier wont be hapen klu xder krjasama seme, kan. well... nier ler antra geng yg plg awal dtg mlm tu... nk tahu saper yg paling lewat??? ahaksssss... org jauh ler kannn!

rase nye seme da ade lam gambor nier... hrp2 x der ler yg ttggal... yg pasti azman ngn saupi yg ttba jer mncul pun sempat bgambor bsama. tp si heron sani khan tu ler... ngader tul! kontrol emsem ler tu... hampehhhh!!! along amik gambor nier... tqs along...!

antara ladiesssss yg dtg... plg2 aku x sangka zahida ler. sbb mmg terus lost kontek ngn dia lps abes sch. ttba ble cter lam fb nk wat reunion, dia ler yg plg excited. tqs ida... yg pasti ramai lagi yg duk @ ktn yg x dapat nk join. mgkin x kne timing ler tu kannnn... cter2 lain ade lam fb ler!