Sunday, August 21, 2011

ceKeleT b'iNTikaN baDaM

selagi cekelet x abes, selagi tu ler aku kne wat lagi. haaaa... kali nie, smntra si kenit aku nyenyak lagi dibuai mimpi, aku terjah ke dapo dlu lps ppa trn g keje pagi td... jeng! jeng! jeng! cekelet lagi ler jawab nyeeee... ( umoh kte xder microwve!!!! ). well, ader tmbhn bhn kali nier. kne perabeskan badam2 yg ader nier erkkk... so, bakar ler dlu...
mak aiiii... byk lagi rupenye cekelet utk aku abeskan... kompem jadi bhn angkutan qsya n eiman ler jwb nye lps nier. x smpt tggu rye doh gni rse!
aku dgn sengaja bubuh butter sekali. punnnn sbb nk perabeskan butter yg ade lam peti aku tu. mggu dpn sah2 nk tggl umoh 1mnggu da, kannnn...
waaahhh!!! smpt gak amik suhu utk wat dble bl cekelet aku nier. heh! ley ar praktis masuk lam rancgn masak2 gtu... (kompem bkn ler aku yg masak, k!)
cair sudaaaaaa...!!!
curoh blake ler badam2 hok kne bakar tadi lam cekelet nier. kacau molek gtu till sejuk molek doh! abaaa... abaaa... abaaa... pns lagi tu!
mould ketupat ima pilih!
mould ABC utk pilihan ank2 aku jer...
yg nie aku x beli. da kehabesan mould da... mjur gok ader bekas cekelet ferero rche yg dpt lam hamper papa maen bwling ari tu... gune kan ler sebaek mgkin erkkk.... kih555!!! bkn org laen tau pun kannnn...