Monday, July 25, 2011

keDai 1MaLaYSia @ beRa

nyummmm nyumm nyummm...! edap nye lar. acty klu da petang2 gni da tentu ler x brape ade byk menu pilihannye kann... so, aku belasah nie jer ler ngn sepul. mklum ler. penat mikir lagi masalah kat bera ari nier...
cc belasah rojak jer. mule tu aku ngt nk amik rojak gak. tp kensel ler ble nmpok ade pilihan lain. lagi pun knyg lunch td pun stil lagi terase nier. sepul??? "tggu aku g pilih menu kte yer!"

aizam order mee rebus utara... mjur ler mee rebus utara. klu dak, aku da order gak mee rebus nier. ble tngt cm ner rupe nye mee rebus utara nie, muler aku tngat pasal penang... kih555!!!

padan ler pagi2 td mase bru tba cni aku nmpk kat kedai nie ramai ngt pelanggan. rupe2 nye ade menu 1Malaysia beb! perghhhhhh... bgus tul ler... rugi lak x try td erkkk... ehhh?! tadi da bfes @ rest zaman, erkkkk...!



ooohhhh.... kat depan pej daer tu jer rupe nyeeee...!