Sunday, April 24, 2011

bWLinG wiT daeRaH...

kali nie PETALIAN anjur bwling bpasukan 3 W + 3 L lak. kelebihan nye konon nk menang jer ler. tp tgk ler guane result nye nti. huhuhu... btw, nier ler team aku kali nier. ths tme bjaya dapat wat masuk rafee lam grp aku. pueh ati aku ngn k fbi... yessss!!! acty, at 1st kasih gelap k fbi lam grp aku. tp x smptnk turn up coz kete joe break dwn @ hiway. mujur ler mazran ade as penyelamat! caya laaaa...!!!

kali nie zul as perasmi balingan yg sgt cemerlang coz nie ler kali pertama zul baling dapat strikeeee!!! mcm x cayer jer... tp tu ler kannnn...

nier mase da bis main... lorrrr mumy aqeef pun ade gak ke???? enterprem kompem da ! har5555... tgk lak k azie nye gaye. opppssss!!!
mazran kalu da dpt kamera gok... kompem nye mcm2 aksi yg dia dok snap! adessss lar... kak rosa terkejut pe ntahhh...

kompem da nie! mase nier ler nk bgambo pun... klu ade ima x yah cakap ler. tahu jer nk snap hok mne se. ssh nye ble @tvt yg ima ngn aku x der, payoh ler sket nk kuor 'majalah'... ahaksssss!!!

mase nier terima adioh utk penyertaan kot.... kali nie bajet agk mewah sket. siap leh bagi hadiah penyertaan kt seme player maaa... mak aiiii!!! tcungap gak ler aku pagi2 tu kne setel adioh nier. adessss... bbaloi maaaa!!!


tumpang enterprem ngan sabarina. nie klu x silap aku amik adih utk hi-game wanita 2nd, rser nye... caya laarrrr!!! x sia2 nko b'urusan ngn aku selama nie, kan!!! hehehe...

tumpang tuah kak rosa mlm nier. hi-game wanita tu beb!!! caya caya caya.... dalam pada sakit2 lutut tu... kak rosa redah blake!!! aku...? hi-game ke-3 jer. (sajer ler x letak gambo sbb jauhhhhh ngt...

elly terima adih utk hi-game ke-3 lelaki rse nye nier... aku tu tumpang bgambo jer. mesti tensen org lain tgk aku asyik enterprem jer nier... ahaksssss!!! jgn jelessssss... hehehehe

macam biaser ler. sudaterang lagi bsuluh! kalu pokcik tue nie x turn up amik adioh kat depan, mmg ajaib ngt ler. mne2 jer mesti ade adioh wat balik nye. pegi ler mne2 acara pun. x caye???? jgn x caye. pokcik tue nie tngan besi agknye!!! keh333...

haaaa... tgk! ader jer muke pokcik tue nier. mse nie amik adioh utk johan bkumpulan ler tu. x sangka lak dapat gak johan kali nier. aku pun tumpang tuah kak rosa ngn k fbi jer, kannn... rezki! alhamdulillahhhh...

bru nmpok muke mazran... ha555!!! ptt ler kan. kne bg pnghormatan gok ler kat dia sbb terpakse amik alih keje ngambik gambor nier... x per! utk mu.... boley sajerrrrr!!!

huihhhhhhh... tuah ayam nmpok di kaki. tuah manusia??? kih333... nier ler habuan aku wat balik. mengkasey papa sbb tolong jga eicha mlm nier. huhuhuhuuuu... johan berpasukan. individu ke-3. hi-game ke-3. pasukan wanita terbaik pun kami sapu! adioh penyertaan pun dapat gakkk... alhamdulillah... besttttt!!!

kalu ofer kat mak, agk2 nye mok esoh nak dak adioh nier??? ahaksssss... mok esoh kompem x menolak nye. tapi x tau ler nk bg mne se kat mok esoh nier... huh!

x sia2 kami btungkus lumus mncari adioh utk game kali nie. adessssss... berbaloi gak ler kannnn... so, ble nxt game erkkkk???!!! ahaksssss....!!!