Thursday, November 4, 2010

weLKeM aQiEf!!!

04 nov 2010 - kelahiran putera ke-2 ezam n fezal yg ditunggu2... hepi sgt! as per scanned ( hmpir tiap bulan ar ) mmg kompem ler hero yg dinanti2 gak kan. jauh kat sudut ati ( jauh lagi ler... sgt jauhhh...! ) aku sgt dengki @ jeles @ cemburu @ ngade! huwarghhhh... aku nk hero gak!!! fuh fuh fuh fuh...!!!usaha tangge kjayaan... tp utk mende2 yg elok jer ler. bdk mentah tu bru jer tido. lagi mau kejut! jht nye mereka mereka tu seme... har555!!! bkn aku okeyyyy... lmbt ngt tggu misi mari antor bby. da bnyk kali tekan 'loceng kecemasan'. mcm biase, aku g 'sound' jer misi2 yg ade ari nier. mjur gok ler etty dop keje `ari nie. klu dop etty jugok ler yg aku carik... kih555!!!
eiman try to dengki2 sbb nie kan bby amsyar...!!! ehhh! amsyar mne? nko da x ngt amsyar ke zam??? sampi ati nko... tntu nko suke kan amsyar sbb leh geng 'otromen eik'...
wajah seorang ibu beranak 1 yg sgt ayu walau pun dlm pntang x sampai sari ( caye ngat...??!! ). aku suke gambo nier... sbb mu mmg ayu pun wlu di mane berade, kan! pki batik tu ari nier. kompem ari kamis kan?!
"kalau ler hang kuor dari perut aku... kan ke besttttt!!!" mlm nie mlm jumaat erkkk...? "aku le ning da maleh tettttttt... maakk penat beb!" hua3! kompem celupor!
wajah aqief dari dekatttt... muuaaahhhh!!! aku nak gakkksss!!! tolong ajarin aku kakkk!!! hik555... nk kne curi senduk ke nk pinjm kain pelekat nie?!
bosan gler duk blik nier. da ler x der tv. share lak tu... mcm wad kelas 2 htaa jer! har555... " aku kat chong seberang jalan jer... klu org tnye - alaaa dekat KSH tu ar! " [ sile pastikan korang clear ngn word DEKAT tu tau! ]...
beza nye kat chong x der doktor nama doktor khaled, okeyyyyyyy...!!! KSH ade lif tau. x yah trn naik tangge... heheheheee... best nye wat ayat, kan?!!! lps nie nko stil buk doktor khaled makkk?!
waaahhh... best nye bby boy nie tdo. x abis2 cter psl lpe mnm air kelape. mnm soya jer tkut ank sambut deepavali esok! eimn tu wat teman jer tkut kne kate "gambo nko jer banyak nie!!?". da konpius lak rse sape yg beranak nier....