Thursday, September 3, 2009

bisKUT ryE plokkk...

seKUt ryer...!!!
jeng jeng jeng...!!! nyping brg2 nk wat sekut ryer lak. huh5... tgk brg leh tahan lar. x tau ble nk start nier. aper yang pentingggg (kerjasama...!!!), hrp2 thn nier leh wat blk koleksi sekut rayer buatan tgn sndiri utk fmly @ penang nun... cheeewaaahhh... mcm bgs jer. padahal mak mertua aku mmg tokey sekut rayer doh ehhh....

bli2 jugakkk... kit kat jgn lper....!!!
1st sekut aku wat mmg nmpk sgt ler malas nyer. wat pun x byk. konon ler nk try2 jer. bkn nyer pe, sblm nier aku x perenah gune pun coklat chip tu. lps bkr aku trs letak lam tpperware (cwby jer yerrr...!!!). rupernyer coklat tu stil pns n cair ler. huh555... lps 2 trip yg 2nd n after, aku lbh ati2 lar. hehari pok lie blk keje amik mkn sekut nier. kompem cam xdan nk mkn rayer ler jwbnyer... tu psl mak aku bising2 sokmo klu aku wat sekut rayer awal2... bkn nyer pe, x sempat ryer ler jwb nyer.


xyah gune acuan pe2 ehhh... gentel2 jer (malas tu acty...)


2nd sekut aku wat gne tpg suji n kastard. klu crk kt buku resipi x tau ler pe nama sekut tu. sajer nk try2 g2. jnji leh mkn sudoh... suke nyer aku. kul 11 gak siap. mau nyer dak cz lps solat bru nk stat wat. biaser ler dgn 'bantuan' ank2 dare aku kan... hasil nyer tntu lar 'mengagumkan seme pihak'. bangga aku cz emn pn join sekali... huh555...!!!


susun sekut sblm bkar. nie keje along, angah ngn bantuan emn sekali tauuu.... bngga nyer aku!!! comot pun jadi gak erkkkk...

siap...!!! 2nd sekut yg x tau sekut pe nama...