Friday, June 22, 2012

@ toKo tiGa


mcm biase @ cni sgt terkenal ngn jeans. Kompem ramai yg rembat jeans kat cni. Pe yg pasti tidak lar aku, kan! Sbb rse cam bru jer ngt beli jeans nye. 
Pe yg pasti toko tiga nie bertingkat rupe nye. N aku dop tahu pung. Mse g ari tu dop ler aku naik ke cni. Rupe nye kat cni sgt ler byk nye blaus n bju2 pompuan2 serta knk2 yg agak menarik gak ler. Dan yg pasti aku fbi n ima sakan ler nyping kat cni. Har555... hasil nye, berat lagi ler beg aku! nway, geram tul ble carik yg berkenan di ati tapi x jumpe! 
Sama ada betul2 penat ke atau sjer cari peluang nk landing sempat jer aku posing tas timbunan bju2 nie. Duk sebok ngt carik bju aku sampai lupe nk srvey n pick up bju2 utk ankanda... x per ler kan. @ umoh mode tadi derang da dpt bju da pun. Kali nie utk mama ler plok dehhhh... 
Mcm biase mat cermin si azba nie mmg pantang ler sgt jmpe cermin. Kompem nk amik gambo nye. Model nye sape lagi klu bkn aku n ima jer! Ahaaaakkkksssss!!!
mncari size bju yg sesuai menemui kesukaran pabila bju2 x disusun ikut kategori atau jenisnye. Adusss lar. Terpakse le amik mase sket nk mncari size yg sesuai. Yg pasti fbi mcm biase akan menyarung bju kesukaan nye kut dan2 dia jer. X kire le tgh laman pun! Ahaksssssss... nmpok ngt mcm org m'sia, kot! Yer ler kan... ank jawa nye hanye srg @ cni. Dak gtu?
kegilaan aku...!