Tuesday, June 5, 2012

maKaN beSoR mLm niE

tokey besor menikmati minuman epal suam (ehhh! samaaaaa ngn air kte!) sblm kena sembelih ngn ktrang nier. agak bdebor ler tu... ahakssssss! tapi xpe, poketp enuh doh tadiii... gelembung semacam jer. sempat ler aku usha buntot abgM! adeeeiiiii....
abg kerinting bukak cter mcm2 mlm nier. yg pasti sangat tidak ingkar perintah bozz suh antor fbi jmpe aku @ kl mlm nie...
 orang kanan terbaek abgM neh. mne leh kaco nier. sgt ler bgus beb! 
mem fbi ngh berselera mkn mlm nier. penat tu. tapi demi abgM n ank2 buah, mmg kompem terbaek ler. yg pasti lepas nier kte ke uptown n downtown ler jawab nyeeeeee....! 
mkn kenyang2 yer bro. lps nie on kan GPS antor kami ke uptown plok! 
stim limau yg x brape stim limau nye. aku rse tadi aku mntak stim asam... salah aku ker nier?! 
abgM bg aku order udang butter nier. spesel utk aku tau! kih555... nk order mule2 tadi takut. segan! ahaksssss... sayang abgM...!