Tuesday, December 15, 2009

pRjLnaN yG x taU bLer Nk b'aKHiR

cni ler aku abiskan maser aku sekerat ari bg mengetahui kptsan prbicaraan kes ilang 'brg' @ suk 2 thn lepas. kes nier da blangsung sama umur ngn umur eiman... aku pegi ngn hrpn utk thu kptsan 'p'juangan' rkn2 seangktn aku tntng kes nier. aku x nk ler cter byk psl kes nier sgt. tkut lak nti tmbul cter lain lak, kannn...
suasana @ mhkamh pg td. seram sjuk aku g cni. nie pn da kire da x rmi da org nier. klu awl2 td, rmi nyer nunggu kat cni. nth pe ler kes2 yg ader nier. msg2 mgkn tmn kan ank2, kaitan ngn fmly, tggu sedare, kes sndri... dan mcm2 lg ler. xkan aku mampu nk tnyer kt depa tu seme, kan. aku pn dtg nk bg skgn spya cepat sket kes nie setel.
kmi b'kmpul di lobi kat ngn area mhkmh sesyen 2. tgk org sekeliling, pening tul. ader yg smpi bwk ank2 kecik yg da tn2 x leh nk msuk, kan. kompem ler dtg nk bg skgn tu. cam aku gak ler. khdiran aku 'agak pnting' ler ari nier...!!! krn aku ader hal yg sgt patut diselesaikan ngn tn nyer bdn.


cni ler blk mhkmh tmpt kes dibicarakn. tgk pd list petunjuk blk, huihhh... tkut jer rser. yer lar, masy m'sia nier, sebut jer polis, rase takut terus. bior ler bkn ader per pun, kan. hik555... mser aku msuk kut pin2 nie, debor gok setarang...

nie ler barisan bapak polisi yg duk setia tggu kes2 yg b'kaitan. x brani aku nk amik gambo muke depa nie. kang x psl2 lak blog aku kne banned. ssh lak aku nk crk mkn lepaih nier. hehehe... aku mampu amik gmbor kasut b'kilat depa jer ler. jeling2 gak depa nie kat aku. lum tnyer lagi depa nier brape kali da trn naik crt setel kes sama erkkk... msti t'kujat besor nti!
haaa... perut2 nier sengaja ditygkn utk tygn umum yer. 18 thn ke bwh pn leh tgk. no hal nyer. dan, yg pasti korang msti tau saper empunye bdn ar. kih555... nini tu, aku consider ler sbb da 8 bln da. tp yg b'kaki besi nie, pe cter nyer. lme doh rser, x gak kempis2. pas nini beranak nti pun lum tntu kempis tu. tp tu ler trademark mahal nyerrrrr....!!!! har555...


selepas b2rape jam 'b'tenggek' kat lobi - daaaaannnn... akhirnye tn nyer bdn yg kne bicara ari nier x mncul2 tba jugok. samer je cam ari semlm. rupernyer dr semlm lagi dia x sudi hdirkan dri ke sesyen 2 neh. ngn pnjamin sekali pn x mari2 jugok. alasan nyer sbb g antor nenek g wat operate otak yg kne tumor. huh! cm doktr lar plok. sjk ble t'lalu baik n care ke nenek nyer smpi dia yg kne antor. bkn ahli keluarga yg lain kne antor. agak nyer x de adik beradik lain da kot...!!!


majestret n loyer pun da naik pening mikir sal kes dia srg nier. bkn nyer pe, x sangka dia bg2 berani wat hal lagi ble da kead da mcm nie da. issshhh... cri pen sebatang pun da ketor pale lutut. ini..... dot dot dot lak! gler pe keje gni...