Monday, November 21, 2011

aBeS suDaaaaa...

alhamdulillah... pgrm kem HASRAT ank2 aku ended today. aku ler kne g amik derang @ kem nie. aku tba btul2 kul 10 pagi. tu pun rse lewat da. bkn nye pe, tpakse lak bawak 2 lagi heroin aku. uishhh... ngt kan bgn z lewat. aku nk turun jer ttba lak bangun. adesssss... got no choice. kbtulan lak syamimi ngh nanges. so, xkan ler nk tggl kan kat mok esoh lak... huhuhuhuhu!!! klu ler papa tahu nieeeee... oppppssss!!! (papa jarang bukak blog nier... ahaksss!)
muke x nak balik umoh... harharharhar... bru tau pgrm cam gni best, kan?!!! da ler derang jer pakai suor trek ( alasan - da kehabisan bju kurung! ). adesssss... cian ank2 mama!
bsama ustaz akhwan afandi zulkifli - peneraju dan tunggak utama kem HASRAT nie. insya Allah ustaz... doa dan harapan ustaz utk ank2 kami mnjadi ank2 soleh sntiasa di hati...! ( "ustaz, saya da add ustaz @ facebook tau!" ahaksssss.... )
program tautan kasih bsama parents bjalan lancar dan dlm suasana yg tenang dan hiba jer. terusik jugak ati dgn kata-kata ustaz. ramai parents da mule mengesat2 air mata. termasuk ler aku. tapi aku x brape nk leh concentrate sgt sbb heroin aku yg b'2 tu ler... adoiiii makkkk!!! lagi haru tgk derang derang x reti2 ddk diam... ( kan btul pesan papa jgn bawak derang! )
doa dipanjatkan... diiringi lagu yg brunsur keagamaan diketuai oleh ustaz dgn penuh kesyahduan dan keinsafan... mcm2 terbayang lam kepala aku tme nie... subhanallah... moga2 ank2 aku mndapat hidayah dan petunjuk utk mnjadi insan berguna dunia dan akhirat. insya Allah.
berebut enset aku ngn qsya... aduhaiiii ank mma. ble da hmpir kul 12 aku bru trngat yg derang x mkn pe2 pun lagi sedari pagi. uissshhh kejam nye mama!!! ptt ler tensen nye derang nie nunggu along n angah abes pgrm...
qsya ngn penuh kusyuk nye! "nak main game mama...!"