Monday, November 29, 2010

z @ apaRTMeNT oMEyyy!!!


aku bawak fmly aku kali nie @ heritage otel... har55!! yer ler sgttt... bkn heritage otel, tp apartment sblh heritage otel. klu derang tnye, da tentu aku jawab heritage, kannnn... btul dak?!
gler byk blk kt cni. nxt tme klu cti sekolah pun da tentu ler x der prblm nk dtg kan... alhamdulillah larrr... boley gak ler aku bwk fmly aku dtg cni walau pun bru jer 2 mggu lps da bwk derang naik ch da... kih555!!! keje nye psl beb... klu dak, guaner ler kan. x kan nye aku pilih nk bwk derang naik ch smpi ke 2 kali nye lam bln yg sama g2!!! ths tme leh bawak yana n apeq lak. ari tu da bwk poklie naik, kannnn...
nier ler blk ktarang. 2 ratus hinggit jer utk 1 mlm... huhuhuhu555... pueh ati ler wlau mahal sket. ade astro n blik ade 3 maaaa... nxt tme dtg cni lagi dak agak2?!!