Tuesday, September 28, 2010

ryE @ opiZ aKu LaKK...

turn unit it, mineral n consent lak wat jmn rye... jmn yg x seberapa nier meriah sokmo ler. tp x leh ler nk lawan jmn kuatkuasa ari tu. derang byk pitih. sbb ank2 dare n teruna @ PTG nier dpt duit rye maaa... ktarang x der le mampu nk huluq sama...

ezam, aku, k lela n ima - shoot oleh jaja si stud praktikal unit IT nier... kmera mahal kan... kne ler amik gambo byk sket... hik555!!! x dan nk pki bju rye ar. ( x de bju rye pun aku tahun nier... )... acty aku nk pki jer bju mase kendri kawen adeq lie ujung mggu nier. tp x siap nye jugok erkkk... kang da exposed bju bru x beh ar plok erkkk... aaahhhh g2!!!!

makan kak! makannn... jgn x makan... nti lapor plok klu x mkn kannn...
ak nk call sape lagi erkkk nier. x jmput kang kabo x ngt lak!!! adusssss...

tamu wajib hadir... saper lagi klu bkn ibu nandum srg tu... klu x de, x jd stori lak ehhh... har555!!! ezam mkn pe sajer. jnji x kempunan bby lam perut tu kannn....
da mkin ramai orang dtg... aku x brape nk layan etekkk... sbb seme nye geng2 mineral ngn ank2 buah aku jer yg setel. soooo... x reti lak plok aku nk tolong mne yg ptt...
x boley langsung aku nk posing ngn kak tie... ader jer 'gangguan' sengaje yg dibuat2...
tgk ar tuuuu... kut angle mane pun ade2 jer tambhan pelakonnnn!!! huissshhhh...