Sunday, April 4, 2010

bwLiNG inTEr jBTN @ komTuR

pertndingan bwling inter jbtn komtur @ ktn plaza - 3hb mac 2010 lps... main mlm2 nier kureng ler pnyokong yg dtg kan. bese ler... aku pun dtg srg jer. ppa ngn bdk2 da lpk @ bt htm tgk bola... huh! lagi best ler aku... har555.... klu dak sifu aku tu byk komplen maaa... hik555!!! tguran utk kebaikan gak... tp kdg2 x leh nk ikut pun... tu mslh nyer aku nier...

barisan pemain bwling PTG yg bertnding ngn VIP... VIP kmi leh cemerlang maaa... har555...!!!
adioh nie kmi dpt sbb jbtn kmi menang...!!! mujur gok ler ader yg teror lam grp kmi nier... har555!!! partner aku x mnjdi mlm tu ( bkn aku???? )... lper lak ktsan penuh ari tu. da ler ader kontrovesi sket sbb slh umum penenang jthan pin tertinggi wanita... har555...!!! x per ler ... nk wat cam ner. mjur ader adioh lbih mlm tu...